måndag 30 juli 2012

Jävla ordförande - Kärringjävel!!!

Är så otroligt trött på denna sjuka människa.
Vi bor i en bostadsrätt och vår förening har en ordförande som suttit här säkert sedan jag var barn.
Hennes liv går ut på att gå runt kvarteret några gånger om dagen och kolla in i andras hem som en jävla polis. Emellanåt stannar hon upp hos andra grann-tanter (som för övrigt aldrig gjort något mot mig men man känner ofta deras blickar när man går förbi)

Sambon har varit iväg för att arbeta och jag kan inte klippa vår lilla gräsplätt själv då det är för tungt för mig, detta har egentligen inte den jävla kärringen med att göra men jag talade om för henne att han var iväg och skulle komma hem idag, vi har heller inte kunnat klippa den då det regnat varenda dag.

Jag frågade henne då vart hon varit under tiden det regnat, visste ju att hon varit här hela tiden då hon bor några meter ifrån mig.
Men idag rann bägaren över då hon kommer förbi plätten och då är ju hundarna ute och skäller för allt dem kan. och vet ni vad hon gör??

Ställer sig över mina hundar och skriker TYYYSSSTT!!!
Vem fan är hon som ska skrika på MINA hundar??

Sen går hon vidare till en annan granne och säger att våra hundar är ouppfostrade!!!

När jag ropar tillbaka fortsätter hon gå och vänder mig ryggen.

Hon har nu förklarat krig. INGEN PÅ DENNA JORDEN SKRIKER ÅT MINA HUNDAR ELLER SÄGER ATT DEM ÄR OUPPFOSTRADE!!

KÄRRINGJÄVEL!!!!
Eleni

Inga kommentarer: