torsdag 7 juni 2012

Provsvaren och min kärlek

Idag ringde jag för att få reda på mina provsvar.
Gallan och levern är inte påverkade så det känns otroligt skönt!
Det är ju något som gör ont under höger revben men eftersom provsvaren var bra behöver jag inte oroa mig :)

Igår hade jag ännu en jobbig dag, det krampade något enormt i livmodern och jag kände mig helt utmattad.
Min stackars sambo blir så orolig men som tur är kan man prata med honom!
Utan honom vet jag inte vad jag skulle göra, han har stöttat mig något enormt i denna process.
Tjatat på läkare, vakat över mig på sjukhuset.
Tröstat och tagit hand om mig.

Jag önskar att alla människor på denna jord ska få uppleva denna kärlek till sin partner.
Kärleken gör att man kan glömma bort smärtan för en liten stund.
Hans famn tar bort smärtan, hans skratt gör att jag skrattar.

Jag är så lycklig att jag fann honom!
Eleni

Inga kommentarer: