torsdag 19 april 2012

Jag vill, jag vill

Jag vill göra så mycket, älskar att få pyssla och har nu under många år lagt det åt sidan.
Men nu har jag vaknat till liv igen men tyvärr så har jag inte orken, jag vill inte heller bara påbörja något och låta det stå utan vill göra klart det direkt.
Därför ligger alla mina projekt på köksbordet och inväntar orken.

Det gör mig ledsen att se det ligga/stå där eftersom jag så gärna vill nu, helt igår!

Idag fick jag även tacka nej till ett jobb pga mina smärtor, jag vill jobba, jag behöver få jobba men tyvärr är endon starkare just nu och jag behöver få invänta behandlingens verkan.
Det känns otroligt jobbigt att behöva tacka nej till ett jobb i denna sits, det är jätte svårt att få jobb här och när jag väl får ett så ska jag tacka nej för att jag är sjuk?

Har inte heller fått några pengar från fk ännu och det gör saken ännu värre, dem bara skickar hem nya blanketter och nya blanketter trots att jag fyller i alla papper med dem i telefonen?!
Hur svårt kan det vara att säga att du måste göra detta/skicka med detta när jag frågar dem om dem är säkra på att det är allt?

De verkar vilja att man ska bli så trött och tillslut ge upp men inte fan tänker jag göra det!!
Eleni

2 kommentarer:

Satu- 4 barn på 2 år sa...

Kikar in och säger hej:)
Vilken mysig blogg du har =)

Satu-4 barn på 2 år sa...

Tack för att du kikade tillbaka:)

Hur går det med injektionerna?
Jag gick själv igenom ägglossnings sprutor...