onsdag 18 april 2012

Gynakuten det nya innestället?

Ja igår var det dags igen, efter att jag ramlat ihop i köket var vi på ingång till akuten.
Blev undersökt och allt såg bra ut men det finns fortfarande ingen förklaring till att jag lyckats få mens :s
Om inte ens läkaren kan svara på det, ja då är det ett mysterium!
Jag fick med mig tramadol att kombinera med citodonen och troligen är det mensen som läcker ut i magen.

Trött på att ha ont och gråta!

Framåt kvällen kände jag mig lite bättre och lite smått bedövad i kroppen.

Jag har förstått att jag slungas mellan hemmet och sjukan. Gynakuten är det enda stället jag besöker mer en mat butikerna :) haha

Jag fick en fråga av en annan endo-tjej igår. Hon frågade mig hur jag var som person innan jag blev sjuk.
Det fick mig att fundera på något jag inte tänkt på tidigare, jag insåg snabbt hur mycket jag har förändrats.
Men någonstans där inne finns jag var kvar, det kanske bara tar tid att komma fram?



Eleni

Inga kommentarer: