lördag 17 mars 2012

En ny dag...

Ja, idag är det dags att fira mig. Lite sent då jag fyller år för nästan en månad sen men när alla vänner är upptagna får vi försökte planera in det lite bättre till nästa gång.

Så ikväll kommer tjejerna och har lite mys pys hos mig. Sambon är iväg för att se Top Gear uppträda live i Globen, det behöver han i dessa tider.  Men trots att jag tog fram allt så glömmer han sin mobil hemma och kameran så dem kan nu inte ta några bilder. :( Lite surt men tur att han har sin mobil!


Jag vaknar av samma smärta varje dag. Trots att jag alltid tar tabletter under natten för att kunna få somna. Ibland känner jag att det börja gå mig över huvudet, att kroppen snart kommer att ge upp.
Jag vill ställa mig mitt ute i skogen och skrika, skrika DET GÖR ONT!!!

Endon gör sitt och tarmarna bara följer med. Ska man aldrig få slippa detta? Ska man aldrig få leva som en "normal" människa?
Eleni

1 kommentar:

Anna-Maria sa...

Hoppas du får en härlig kväll med vännerna! En kväll med så lite ont det bara går och att det positiva kan väga upp lite. :)