torsdag 27 september 2012

Mitt nya projekt

Försöker komma på ett sätt att sprida kunskapen om Endometrios, vilket också var tanken med denna blogg. Att jag sedan skriver om mitt liv är för att jag inte vill ha en deppig blogg.
Jag är mer än min sjukdom.
endometrios

Sagt och gjort! Jag skrev en text igår som jag tänkte börja sprida, men det är svårt när man är så liten i cybervärlden och söker därför folk som kan hjälpa mig med detta.

Vi ska alltså sprida kunskapen om Endometrios. Jag är trött på att vi ska vara tysta!
Allt annat ska ju spridas så varför inte detta???

Har insett att jag är som mest effektiv när jag är arg, varm och hungrig. Så får passa på nu när jag har alla hormoner i mig *sägs med en glimt i ögat*


Ska klura lite på det under dagen och förhoppningsvis träffa en annan endotjej. Vi kanske kan göra något tillsammans. Alla som vill vara med kan höra av sig på mailen eller kommentera så tar jag kontakt.

leva med endometrios, endometrios, endometrios, text om endometrios, minendo

Klicka på bilden för att läsa min text jag skrev som nydiagnostiserad. 



Eleni

1 kommentar:

trollet sa...

Blev tvungen att googla... har aldrig hört talas om... låter ju sådär mysigt... men dom menar alltså att om du "slipper" mensen så "försvinner" smärtan?? Har du smärtan hela tiden?? Oj, nu var hon 20 frågor framme igen... lugnar mej, svara bara om du orkar och vill!