söndag 29 juli 2012

Äntligen ickerökare med Allen Carr

Nu har jag ju läst ungefär halva boken och kände att det var läge att berätta var jag tycker om den.
Egentligen ska man ju som rökare fortsätta röka under tiden man läser den så jag har ju en enorm fördel nu när jag inte röker.
Hans sätt att beskriva "vårt" liv som rökare, "vårt" tankesätt är ganska skrämmande när man faktiskt kan hålla med om att det är så det är.

Jag börjar förstå mer och mer varför jag rökte och varför andra röker.
Jag hoppas på att fler kunde få möjligheten att läsa den och det är inte så att den är dyr.
Den är billigare en ett ciggpaket!!!

Om du har någon anhörig som röker, köp gärna boken till dem om det är så att dem själva inte vill det.

Den finns att beställa på bokus.se

Tryck HÄR


Eleni

Inga kommentarer: