lördag 9 juni 2012

Värmen är påväg

Ja det är det jag känner så här på dagen :)

Vi går i funderingar kring att införskaffa oss en båt, men vattenrädd som jag är gör det hela ganska svårt.
Jag vill att båten ska ha ett skydd/skärm där fram så att det inte blåser in så mycket medan sambon vill att båten ska gå snabbt!
Men vad ska man med en båt till som går snabbt på vattnet tänker jag då.
Meningen är väl att man ska njuta utav sin tripp på sjön/havet inte att man ska sitta och hålla på och kvävas för att man inte får någon luft?

Vi var på en båtvisning nere i hamnen för några veckor sen och jag föll för denna snygga båt!

Den heter Glastron black edition och hade en riktigt snygg inredning och en massa detaljer som led lampor lite överallt :) Jag är ingen båtkännare direkt men jag vet vad jag tycker är snyggt.
Nackdelen med denna är ju att man inte känner sig så skyddad för en sån som mig som är så rädd :O

Vi får se vad det blöir för någon härlighet :) om man nu kan säga så ;)
Eleni

Inga kommentarer: