måndag 11 juni 2012

Sy sin egna gardin

Med all övertid jag har här hemma kan det ibland vara skönt att koppla bort smärta och bara få göra något annat.

Ibland känner jag att symaskinen som bara står där ber om att få bli använd och då är det dags att ta fram sin kreativa sida.

Denna gången sydde jag min egna gardin. Jag kände mig så stolt som la ner så mycket tid och jag blev otroligt nöjd för att jag gjort det första gången.

Tyvärr så slogs glädjen snabbt ner utav ett enda FEL

Jag mätte fel på gardinstången så gardinen gick bara igen på ena sidan :(

Nu är det bara att sprätta upp det som blev fel och sy om det!

Eleni

2 kommentarer:

Eva sa...

Men gud vad störigt! Hatar när man gjort nåt färdigt och inser att man måste sprätta upp allt igen

Unknown sa...

Ja verkligen! Blev jätte arg! Så nu bara ligger den där tills jag orkar ta tag i det igen! USh :( haha