söndag 29 april 2012

Sommarväder & nytt objektiv

Nu känner man att sommaren är påväg på riktigt.
Det är börjar bli varmt och man känner hur näsan rinner, det är då jag vet att det är påväg.
Jävla pollen :(

Upptäckte iaf igår att vi är i behov utav ett nytt objektiv till systemkameran.
När vi köpte kameran var det för att vi skulle kunna fota valparna och kunna ta mycket närbilder, med det objektivet vi har funkar det jätte bra men på långa avstånd funkar det inte alls lika bra.

Tyvärr så är jag kass på alla dessa förkortningar och har ingen aning om vad jag ska leta efter :)
Jag är nybörjare helt klart och har inte haft orken till att fördjupa mig så mycket men försöker ta det i den takt jag klarar.
Minnet blir ju inte särskilt bra med alla dessa piller heller och hoppas på att få sluta med dem snart.








Eleni

Inga kommentarer: