lördag 28 april 2012

Hundgården med mycket kärlek

Idag har vi haft otroligt fint väder och mannen bestämde sig för att ta mig ut.
Smärtan har varit hanterbar idag för första gången på länge och det ger mig klart en hel del energi.

Det tog oss ett tag att hitta till den omtalade hundgården men tillslut var vi där. (Visste inte ens att vi hade en hundgård i Kalmar förut)
Jag uppskattade det väldigt mycket, att bara få komma ut och få umgås med min lilla familj värmde mig gott i hjärtat och det är något jag ser framemot nästa gång jag mår bättre.

Eftersom vi så sällan (aldrig) kan hitta på något laddade jag upp med kameran och tänkte att jag skulle passa på och ta lite kort.
Det blev en hel del bilder på mig och sambon, och kameran bara fortsatte att fyllas med hundbilder haha.

Bjuder på några få här.

Min fina lilla Kirha

Jag, Kirha och lilla Heffy i bakgrunden

Mina tre små :)



Eleni

Inga kommentarer: