fredag 27 april 2012

Glada nyheter

Idag fick vi beskedet att vi är godkända för bostadsbidrag, det kommer att underlätta extremt mycket för oss och jag är glad att jag inte gav upp den kampen.
Det tog oss tre månader att få beslutet men äntligen är det här.

Sen åkte vi iväg och skulle hämta ut Gonapeptylen för de tre sista månaderna men bara att ta sig dit var en stor pärs. Smärtan kommer smygande och jag trodde jag skulle tuppa av där inne på apoteket.
Det är tufft när det gör så ont att man bara vill spy av smärta, sen tycker man att alla tittar på en för att man är helt vit i ansiktet.

Men varför inte måla läpparna röda och kalla sig för Snövit? :)
Hon var ju jätte ljus i hyn och sågs som otroligt vacker.
Kanske borde börja kalla mig för det nu, haha.

Efter det fick jag ett trevligt samtal från en annan kvinna i Endometriosföreningen, jag är nu officiellt kontaktperson för Kalmarområdet :)
Har även fått hem en hel del broschyrer som jag ska börja dela ut.

Jag känner mig ärad för att få arbeta med detta, tänk hur många tjejer jag faktiskt kan hjälpa!

 Delar med mig utav en tidig sommarbild, men tycker mer att det liknar en höstbild :)
Eleni

Inga kommentarer: