fredag 27 april 2012

Big brother och en massa andra krämpor

Idag kom en vän förbi och kvällen gick ut på att prata om hundar :)
Vi tittade även på BB, inte för att jag är någon fanatiker av programmet men det duger väl när det inte finns annat att se på.

Iaf så fick det mig att fundera över vad vi gillar att se på.
Är det verkligen förnedringstv som säljer?
Sex och intriger, drama för allt.
Gap och skrik och speciellt med alkohol inblandat.

Eller är det för att vi som ser på programmen ska sitta i soffan och gotta oss åt deras idioter?

För visst är det alltid så att det är lättare att skratta åt någon annans misär än ens egen?

En uppdatering gällande endon får jag inte glömma.
Idag har det högra benet lagt av, det gör fruktansvärt ont att gå och jag vaggar mig fram.
Smärtan på högersidan där dem tig bort mest endo är tillbaka med 100% kraft.
Jag undrar hur detta ska gå?
Eleni

Inga kommentarer: