lördag 24 mars 2012

Vårsolen och hundbus

En dag som denna då vädret var vackert bestämde sig min kära sambo för att hjälpa min lillebror med hans trasiga moped.
Mopeden bara står i garaget och samlar på sig en massa damm men snart ska den väl ut på vägarna igen om dem någonsin lyckas fixa till den.

Jag passade på att umgås med mamma, så vi tog oss en kaffe ute i solen.
Det kan vara extra skönt att bara få koppla av när man känner sig extra sliten.

Jag hoppas så på att mina nya östrogen plåster ska börja verka snart så jag kan slippa alla dessa biverkningar och slippa smärtan!

Mammas tomt är så stor och det är ett perfekt ställe att släppa ut hundarna på.
Tre syskon som busar och skuttar runt är en glädje i sig att se på, så jag bjuder på lite bilder så ni andra får se dem :)

Eleni

Inga kommentarer: