lördag 24 mars 2012

Täppt näsa & svullen mage

Jaha, då har jag drabbats av den förbannade förkylningen jag med då.
Det känns bara lite extra jobbigt just nu med allt annat.

Läkaren gav mig något pulver som jag skulle dricka för att sätta igång magen.
Jag äter ju så mycket smärtstillande under dagen och dem innehåller kodein vilket i sin tur gör att tarmarna inte rör på sig som dem ska.
Jag har testat nästan allt jag kan själv men tyvärr lyssnar inte magen längre så nu fick jag detta äckliga pulver att dricka.
Tyvärr höll jag på att spy så jag måste komma på ett sätt att få ner det.

Ni där ute med endomage vet hur det känns att behöva gå på toa fylld med gaser när det inte går.
Ja, det känns som att magen ska explodera åt alla möjliga håll!!

Nu blir det kaffe och små promenader med hundarna, jag ska kämpa mig ut trots att smärtorna bara blir värre desto mer jag rör på mig
Eleni

Inga kommentarer: