torsdag 29 mars 2012

Klimakteriekossa eller bara känslig?

Lyssna på denna låt och njut av hans underbara röst.

Detta med att vara i klimakteriet gör att jag kan gråta för de mest fjantigaste sakerna.
Jag grät åt lyxfällan här om dagen, föräldrarna hade fått sonen att köpa dem en tvättmaskin för sina pengar och jag lipade och var så upprörd! Haha, sambon bara tittade på mig och skrattade.

När jag hörde denna låten för första gången idag började jag gråta, haha.
Det låter jätte konstigt men jag är inte ledsen alls, jag bara gråter en skvätt!

Idag lämnade sambon vår älskade rya-matta på kemtvätt, jag hoppas så innerligt att de kan göra rent den så vi slipper lukten av lillemans kisseri. :( Urk!!

Sen har ju självklart alla hundar smittats av varandra och har kräkts i kör, det är mindre roligt men det känns som att allt är över nu.
Fötterna och händerna är fortfarande svullna och det blir bara värre. Jag hoppas verkligen att det inte är reumatism utan bara något annat :)

Sen så saknar jag min lilla kyckling, hon är så långt ifrån och det tar evigheter innan vi kan träffas igen.
Denna jävla sjukdom förstör så mycket.
Jag hoppas på ett bra arbete från försäkringskassan så jag kan få komma igång med ekonomin snart, det är tufft att både vara sjuk och inte ha ett val sen att sitta utan pengar :( Dubbel oro!
Eleni

Inga kommentarer: