söndag 25 mars 2012

Dagen som varit

Har varit bra!
Jag har tagit längre promenader med hundarna och städat här hemma.
Det är alltid lika skönt att få något gjort, men efter ett tag så känner jag hur smärtan kryper i min kropp.
Förstår inte vad det är som gör så ont förutom endon.

Kanske är det så att det bara är att börja vänja sig vid att man inte kan få vara som alla andra?
Men fy skam den som ger sig.

Jag är inte en person som äter mycket godsaker men då och då kan jag känna suget för något gott och vad passar inte bättre då en att göra eget godis?
Jaa tydligen så ska det inte vara särskilt svårt heller.

Hittade ett recept med choklad och cornflakes som jag tänkte att jag testar imorgon. Ska även ta lite kexiga bilder så ögat blir nöjt :)

  Idag är det även dags att byta mitt östrogen plåster.
Det är ett pyttelitet plåster som ska sättas vid nedre delen av magen och byts 2 gånger i veckan.
Förhoppningsvis så börjar jag märka en skillnad snart.
Har iaf inte fått någon mens ännu och det ser mörkt ut på den fronten vilket gör mig väldigt glad. Det betyder att jag är nedreglerad :) YES!! Äntligen kan jag ha få slippa mensen och den brutala smärtan under tiden!!
Så här litet är plåstret
Eleni

Inga kommentarer: