söndag 25 mars 2012

Är smärtan påväg att försvinna & en galen hund!!

Idag när jag vaknade upptäckte jag något jag inte känt på länge.
Den molande smärtan var inte lika stark, det är över ett år sedan jag kände det.
Detta gjorde mig självklart väldigt glad och jag känner nu en ny energi, jag brukar ha sådana dagar då energin stiger och jag känner mig riktigt stark.

Jag tar nu längre promenader med hundarna och försöker att tänka bort smärtan i kroppen och tar den när jag kommit hem istället. Vi har ju tre hundar som kräver sin lilla tid både ihop och var för sig.
Vår ena tik är en liten sprallig tjej som kräver extra mycket.
Hon är väldigt smart och älskar att spåra men otroligt rädd och osäker utomhus.
Detta är ett problem som vi försöker arbeta bort och nu har jag fått en ny idé, jag ska börja träna lite smått i agility på tomten än så länge.

Eleni

1 kommentar:

Anna-Maria sa...

Åh så kul att höra att du har mindre ont! :) Njut av den extra energin. :)