fredag 10 maj 2013

Blue + Orange = Love & dagen i bilder

Har inte glömt bloggen men var igång igår och kände att jag kunde vänta in ett i lägg lite. 
Började dagen med att måla naglarna och avslutade med 7 blöta valpar som sprang omkring bakom soffan. 






Idag är det fullt upp. 
Min lillebror fyller 18 år, valparna ska vaccineras, chippas och besiktigas och jag ska få min första neddregleringsspruta för denna omgången av behandling. 

Denna gången ska jag nedregleras med Enanton Depot (kommer skriva ett eget inlägg om den) 
Är lite nervös eftersom jag förhoppngsvis ska försöka/kunna sticka mig själv i framtiden. 

Alla valparna badades idag så de är fena och fina inför deras viktiga dag :) 
Badet avslutades med manikyr och pedikyr, bus bakom soffan och mys i morgonrocken för de som ville :D 









Eleni

1 kommentar:

aida sa...

Fina naglar!

Alltså, herregud så himla mysigt med valpar! Blir avis!
Har du en uppfödning? :)