torsdag 11 april 2013

Ny inredning

Oh vad jag längtar tills det är dags att få det klart här hemma.
Har haft en sån himla otur med möbler och inte suttit i en hel soffa på flera månader.
Snart så är en äntligen här och jag kan börja planera in lite mer.

För ungefär 2 år sedan bestämde jag mig för vilken typ av sänggavel jag ville ha, sagt och gjort.
Ritningarna var igång men tyvärr infann sig aldrig tiden och ritningarna blev kvar hemma.
Iår hoppas jag på att få klart det jag ville ha och att det blir precis som jag vill ha det.

Vet att jag är jätteseg när det gäller bloggningen och är tacksam för att jag ens har några läsare kvar men har inte haft något dator (har fått låna en nu) och mitt liv har inte varit sådär direkt superroligt haha. Sitter för det mesta hemma (läs hela tiden) och gosar med valparna. 


Snyggt sovrum, design, design sovrum

Snygg sänggavel, göra egen sänggavel, sänggavel, sovrum inspiration
Min favorit!

Snygg sänggavel, göra egen sänggavel, snyggt sovrum

Snygg sänggavel, göra egen sänggavel

Snygg sänggavel, göra egen sänggavel
Källa: google.se
Eleni

Inga kommentarer: