torsdag 11 april 2013

Konstant hungrig...

OBS! Info/ uppdatering om Endo och HMS.

Herregud alltså. Denna tablett-utsättningen har och är fruktansvärd. Inte nog med att alla biverkningar är djävulska ska magen göra uppror.
Detta är någon form av magkatarr delux och lite annat smått och gott.

Jag måste få applådera för mig själv, för att jag lyckats hålla mig uppe trots abstinensen.
Ni som själva gått på samma skit förstår.
Även ni ska få applåder.
Det pratas för lite om abstinsen och utsättningen.

Men tröttheten är ju sååå jobbig. Känner mig helt slut. Orkar knappt röra mig av smärta och trötthet.
MEN snart blir det nog bättre :)
Tålamod!!! Haha.

Har fått Imovane att prova nu när jag bara har citodonet så vi får hoppas på att det funkar. Har aldrig ätit sömntabletter och har varit väldigt anti enda tills jag nu då gav upp så hoppas på att få sova en hel natt.

Det var allt för stunden. Kände att det var dags att uppdatera sjukdomssidan ;)



Eleni

Inga kommentarer: