fredag 1 mars 2013

God morgon!

Börjar dagen med en sprängande huvudvärk. Vaknade först vid 3 av migrän och blev helt tokig. Tyvärr sitter det fortfarande i och jag fick tvinga i mig lite frukost.

Kl. 14 ska jag vara på gyn. Vi får se vad hon (min läkare ) säger och tycker.
Antingen åker spiralen ut och jag får gå "hormonfri" ett tag eller så börjar jag nedregleras igen.

Det skulle kännas tryggare för mig att få nedregleras eftersom jag vet att jag mår bättre. I december förra året var den bästa månaden sen jag fick diagnosen. Då hade jag varit nedreglerad i 12 månader. Sen har det bara gått utför :(

I'l be back med en recension från Glossyboxen :)

Eleni

2 kommentarer:

Marika sa...

Hejsan! Kikar in denna fina vårdag och hoppas att allt är bra med dig? :)

Sanna sa...

Hoppas huvudvärken släpper!
Har bytt blogg till: http://mooseplaza.blogg.se bara så att du vet:)