torsdag 28 februari 2013

Tillbaka på bloggen!

Som ni säkert märkt har jag nu börjat blogga igen.
Det har hänt en hel del här hemma men tänkte börja med att säga en viktig sak.
Från och med nu kommer de flesta inläggen göras via mobilen då vi inte har någon dator. Sambons är på lagning och vi vet inte när den är klar.
Därav kortare inlägg och mobilfoton.

NYHET NR.1

Niki är dräktig och ska ha valpar. Hon är beräknad till slutet på mars.
Antal valpar är ännu inte bekräftat men vi kör en liten gissningslek här hemma nu :)

NYHET NR.2

Imorgon ska jag till gyn. Förhoppningsvis kommer spiralen att åka ut då jag mår riktigt jävla dåligt ( pausen beror mestadels på det) eller så kommer min läkare att gå med på att jag får nedregleras några månader till.

NYHET NR.3

Heffe behandlas för sin epilepsi och idag var sambon inne med honom försatt det skulle tas nya prover. Väntar på att vet. Ska ringa mig för att tala om för oss om hans värden på levern är bra. Vilket vi verkligen hoppas på så han kan fortsätta sin behandling.

Hmm tar en paus för detta inlägg. Min migrän plågar mig såå :( behöver nog ta en kopp kaffe!




Eleni

Inga kommentarer: