tisdag 5 februari 2013

När man blir hel

Äntligen är han hemma!
Har saknat honom otroligt mycket, nu känner jag mig plötsligt hel igen.
Tänk att en annan människa kan få en att känna så.
Det känns otroligt att jag efter så lång tid tillsammans med honom fortfarande känner det där pirret.

Pirret som man har i början.
Jag blir alldeles varm i kroppen när jag hör hans röst (Ibland blir jag arg av ilska precis som alla andra haha) men mest av kärlek haha.
Det är synd att det för många tar slut efter några år, för vissa kanske det tom tar slut tidigare och jag undrar varför isf.
Hur kommer det sig att det man känner från början inte är lika starkt som i slutet?

Istället för att jag ska blarra på som vanligt tänkte jag avsluta här.

Bjuder på en bra låt jag hörde idag. Videon är ganska utmanande men jag gillar musiken :)
För er som inte vet vem Inna är, är det hon som hade radiohiten (stavning) Hot. 


Eleni