fredag 15 februari 2013

Guten tagen!

Då var det en ny dag.
Med nya möjligheter!
Hahaha ja nu var jag väldigt positiv.
Har inte varit på topp de senaste dagarna. Vill oftast (under den tiden) bara lägga mig i sängen och bara sova. Tyvärr funkar det ju inte så, man får ta dagen för vad det är.

Är ganska trött på hormonerna och får liksom väljan mellan pest och kolera.
Önskar att jag bara kunde få sluta med alla tabletter, ta ur spiralen, få tillbaka mina egna hormoner.
Det är ju inte så lätt och jag får höra: 
- Nu tar vi en sak i taget Eleni. Jag vet att det är jobbigt.

Fan! Hatar denna jävla sjukdom! Vill bara vara som alla andra.
Vara frisk! Slippa känna smärta!


Denna låt är så bra! Ni känner säkert igen den. 
Den är från någon reklam på trean men kan inte komma på vilken just nu.
Eleni

Inga kommentarer: