fredag 26 oktober 2012

Mask inomhus!!!

Hahaha nä ingen sån mask.
Har haft en lite små-tråkig dag och valde därför att inte skriva så mycket.
För vem vill höra om det liksom?

Aja. Vi kör iaf.
Hade tvättdag så har sprungit mellan hemmet och tvättstugan.
Efter första rundan blev jag hungrig och köpte mig lite gott.
2 hela bullar fick följa med.

Körde en skön ansiktsmask varvat med att sticka mig en ny mössa.

Summa summarum:
Jag har gått upp lite extra, fått finare hy, mer muskler och trasiga fingrar.

Nu ska jag sova och ladda inför en efterlängtad shopping dag med mamma. :)
Eleni

3 kommentarer:

Amanda - lifestyle,foton,outfits,tips,tutorials,inspiration m.m! sa...

jag läste "trasiga finnar" och var bara say what XD

Amanda - lifestyle,foton,outfits,tips,tutorials,inspiration m.m! sa...

jag läste "trasiga finnar" och var bara att say what XD ta det med en gnutta humor bara :)

Unknown sa...

Hahaha. Var tvungen att läsa igenom texten för att se vad du menade.
Läste trasiga finnar själv bara för det :)