måndag 1 oktober 2012

Den ropar

Kikar bara in här lite snabbt.

Har ju tidigare skrivit om Snake Complex och efter det känns det som att den är på tv konstant.
Man ska tydligen kunna se skillnaden direkt efter att man aplicerat krämen för första gången!!!

Men sambon säger att det som är på TV-shop är skit så den kommer inte hem hit, men jag tycker att det känns som att den börjar ropa på mig via tv:en...

Eleniiiii det är jag snake complex. Jag vet att du vill ha mig, ring 00-0000 och få mig för endast 0000 kr :)

Här är länken till den på tv-shop Snake complex, om någon utav mina läsare provat den. Berätta gärna om den faktiskt funkar.

snake complex, kalmar största blogg, minendo

Eleni

1 kommentar:

trollet sa...

Ha ha, har inte provat just den, men jag tycker du ska lyssna på din man;)