lördag 29 september 2012

Tips - Täcka finnar

Idag tänkte jag tipsa om en produkt jag länge velat ha men inte riktigt haft råd.
Men nu är den min!

Har aldrig varit den där tjejen som varit besatt av smink utan kört med naturell stil och trivts med det men ibland vill man sminka sig eller iaf ha en naturlig grund som man trivs i.
Vissa tjejer får inte finnar eller får finnar 1 gång om året.

Jag är INTE en utav dem tjejerna som får finnar 1 gång om året så därför behövs olika tvättar och krämer som verkligen gör jobbet!

Idag vill jag tipsa om Make up stores Cover all mix.

make up store, cover all mix, täcka finnar, sminka bort finnar, kalmars största blogg



Så här står det på Make up stores hemsida om produkten:

"Make Up Stores absoluta stolthet och storsäljare! Detta är en högpigmenterad concealer med neutraliserande egenskaper. En vanlig concealer döljer genom att täcka, Cover all Mix är fungerar som neutraliserare viket betyder att den dels döljer genom att täcker, men framför allt döljer genom de neutraliserande pigmenten. 
Gul neutraliserar röda partier såsom ytliga blodkärl, blemmor etc. 
Orange neutraliserar blåa toner i ansiktet som t ex under ögonen. 
Beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken. Kan även användas som high lighter under exempelvis ögonbrynet. "



Ni kan hitta den HÄR eller inne på Kicks (Där köpte jag min, i Kalmar)


Eleni

4 kommentarer:

emma sa...

visst är dem! nej ska dit på tisdag :)

Yohanna - Fotograf i Hälsingland sa...

Jag tycker faktiskt inte att den där är så bra,, men det är mest för att jag inte lyckas få till rätt färg för mitt ansikte.. :/

SV: Följer dig nu, vart nr 20 :)
Hoppas du har en fin helg!

Unknown sa...

Okej. Kommer in och svarar på din blogg imorgon :)
God natt

Unknown sa...

Ohh nej, säg inte så.
Ska prova den imorgon. Har ju hört så mycket bra om den.

Tack det samma :)