lördag 29 september 2012

Sovmorgon

Ibland behövs det :)
Jag har tidigare sovit extremt djupt och älskade att sova länge och kunde vara väldigt sent under dagarna men nu när jag börjat med Saroten har jag ofta svårt att somna och sedan vaknar jag flera gånger under natten för att jag har så ont, antingen i magen eller i kroppen.

Men när man väl somnat tidigt på morgonen har jag oerhört svårt att vakna. Kroppen beter sig som om den blivit medvetslös och det är tydligen normalt med dessa tabletter :S

Jadajada tänker ni. Men kände att jag behövde få ur mig det haha.
Hoppas ni sovit gott!

Se så vacker denna bild är. Påminner mig lite om The notebook (Har ni inte sett den, gör det!)

Eleni

2 kommentarer:

felicia sa...

hahah ja orientering är jättesvårt! Men vi hitta faktiskt alla kontroller förutom två :D Väldigt fin bild :)

Unknown sa...

Hahaha vad bra!
Inte lätt när man går vilse i en skog man aldrig varit i hahah.
Ja det är den verkligen :)