fredag 28 september 2012

Problem. Problem. Problem

Tror jag håller på att bli galen. Detta är alltså inget skämt!
Jag berättade ju att våra fönster skulle bytas så igår tog jag bort gardinstängerna och flyttade ALLT som fanns 1 meter i närheten utav våra fönster.

Arg gubbe, ilska, hat, kalmars största blogg, endometrios, smärta


Vi bor i en liten etta så med andra har vi INTE någon direkt plats på att ställa alla sakerna.
Idag är händerna och armarna i nästan dubbel storlek då jag lyft så jag inte bör men tänkte på att det var lättast att göra det själv eftersom sambon jobbar.

Arg gubbe, ilska, hat, kalmars största blogg, endometrios, smärta


Men, när jag kommer hem. HAR DEM INTE GJORT ETT SKIT!!!!
Sen så har dem mage att lämna en lapp där det står att nästa vecka på måndag OCH tisdag ska dem ha tillgång till lägenheten för då ska det bytas fönster.
Fy fan för det. Så nu får jag lyfta tillbaka allt igen och le snällt för på söndag kväll ska allt flyttas igen och vi får snällt åka hem till min mamma för att sova där.

Vem vet, kanske förvandlas till Hulken under helgen och klarar att byta våra fönster själv? Haha
Arg gubbe, ilska, hat, kalmars största blogg, endometrios, smärta, hulken, grön gubbe

Eleni

6 kommentarer:

Yohanna - Fotograf i Hälsingland sa...

Usch sånt där är inte roligt.. Speciellt inte när man bor på liten yta.. :/
Hoppas det löser sig!

SV: Åh tack så himla mycket! :D

Mive Molinaro sa...

Visst vad kul bara att lägga till mig så lägger jag till dig :) kram

Unknown sa...

Nä verkligen inte :(
Det gör det men man blir ju bara så jäkla less :S haha

Det var så lite så! :)

linnea sa...

frågestund på bloggen! kika gärna in :)

erika sa...

sv: tack det ska jag! :)

vi kan göra bloglovin byte? börjar följa dig nu!

Unknown sa...

Följer dig nu :)