söndag 30 september 2012

Hallööö - Testar

Har nu provat Cover al mix och jag måste bara säga att jag älskar den!
Förstår inte hur jag har kunnat vara utan den!
Har försökt och ta bilder med kameran på datorn för att visa er men kameran är ju riktigt kass så det blir ingen tydlig bild :S
Har ju ingen som kan ta en bild med systemkameran heller så måste komma på ett annat sätt.

Men alltså den är verkligen underbar!
Jag har en olivfärgad hy och har ofta svårt att få till rätt färg i ansiktet men detta är ju hur bra som helst.
Så vet ni vad?

Är den värd pengarna?


Spara era pengar och spring och köp denna för den är absolut värd pengarna!
(Jag är ingen smink-expert och för mig är det jätte lätt att applicera så det ser proffsigt ut)


Eleni

2 kommentarer:

Moa sa...

Åh den är sjukt god, chocolate fudge brownie! =D

Har lagt till dig på bloglovin! =)

Unknown sa...

Jaa jag är som besatt :)
Det tråkiga är att den är fruktansvärt dyr :(
Har sett att Ica har en i billigare variant men vågar inte köpa den istället om det är så att jag ångrar mig :(