onsdag 26 september 2012

Endometriosupdate

Känner att jag inte haft det på länge nu och det är dags nu.

Det är ju ett tag sedan jag fick spiralen och den verkar inte vilja sitta där den ska vara.
På vul:en jag gjort ser den ut att sitta bra men min livmoder försöker stötta bort har dem berättat för mig.
Men min gyn vill ju inte ta ut den utan jag måste ju tålamod NO SHIT

-För jag vill ju sitta här hemma och blöda varenda dag och känna att någon gräver inuti mig??

Nu ska jag tydligen sluta behandlas med sprutorna (som sätter mig i klimakteriet) och vänta ut tiden.
Ingen tid för operation är satt och inte heller är någon remiss skickad till Endometrios centret i Uppsala



Smärtan gör ju sitt men jag är så glad för att jag slipper ha mensen, önskar att jag kunde få slippa den för evigt (spiralen kanske låter mig?)
Fy fan vad jag blir trött på detta! 



Eleni

Inga kommentarer: