fredag 28 september 2012

Äntligen

Avslutade precis ett samtal med CSN.
Som ni vet har vi haft en massa problem med dem men nu verkar det som att det kommer att lösa sig.
Nästa vecka kommer det hem en massa papper som ska fyllas i (igen) men efter det ska det inte vara några problem och vi ska INTE behöva betala tillbaka någonting eftersom det är dem som har gjort fel.

hurra, blogg i kalmar, minendo, eleni kalmar, kalmars största blogg

Nu ska jag fixa lite kaffe och försöka vila händerna. svullnaden bara ökar så om någon vet vad man kan göra åt det. Hör gärna av er!

Eleni

4 kommentarer:

Carro sa...

Okej.. Vad har du tänkt att göra ihelg då ? :)

Unknown sa...

Får se om jag åker in till stan med min mamma en sväng men annars så blir det bara att vara hemma.
:) Själv då?

Amina sa...

Följer dig nu på bloglovin som nummer 16. :)
Följ du gärna mig också! <3

Jätte fin blogg!

Unknown sa...

Det ska jag absolut göra!
Tack så hemskt mycket :)