fredag 27 juli 2012

Börja träna??

Jag har aldrig varit en tjej som har brytt mig särskilt mycket om träning och kost.
Har aldrig behövt att tänka på det och har bara ätit det som fallit mig i smaken just för stunden och legat i soffan hela dagarna.
Läste någonstans att det kunde vara bra att träna när man har endo men minns inte vart så funderar nu på om jag skulle göra det.
Jag har inga muskler kvar i kroppen känns det som så varför inte? Och nu när jag slutat röka kan det vara värt att prova på.
Är det så att jag inte gillar att träna så kan jag ju bara skippa det utan att förlora något.

Har iaf fått med mig mamma i mitt senaste projekt så vi funderade på att prova på det till hösten.
Tanken är att vi ska känna oss "friskare" och lägga lite mer tid på oss själva tänkte jag så jag ser framemot detta nu :)

Han måste verkligen ha gymmat länge haha, ohh my!!!

Eleni

Inga kommentarer: