fredag 1 juni 2012

Glada nyheter!

Idag har jag fått glada nyheter från en vän långt borta.
Hon har opererats för endo en andra gång och operationen gick bra!
Är så glad, har varit så orolig för henne men nu när jag fått höra att hon mår bättre kan jag slappna av!

Citodonet har gjort att jag glömmer bort en massa saker, vet inte riktigt vad det är som händer mig men det är inte så roligt :(
Glömmer bort viktiga saker och det känns som att det har påverkat hjärnan en hel del.

En uppdatering angående behandlingen...
Jag har inte haft mens på två månader och det känns underbart, så någonstans där inne i min lilla kropp börjar det ske något.
Utan mens slipper jag de värsta smärtorna och jag kan slappna av lite mer :)
Jag har fortfarande ont och har kramper några gånger i veckan men det är ingenting jämfört med det jag har haft tidigare och det gör mig otroligt glad :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på så vi får se vad jag gör/orkar med :)

Kram
Eleni

2 kommentarer:

mumintrollet sa...

Tack för omtanken :) (bevisa du inte är en robot står det, jag känner mig dock lite skramlig och rostig :p

Unknown sa...

Haha :)
Hade ingen aning om att det stod så :)
Men du bevisade iaf att du inte var det

Kramar