tisdag 26 juni 2012

En ny dag och ny energi

Ja idag känner jag mig lite bättre, lite starkare.
Det verkar som att natten har gett mig mer energi och den behövs.

Om det nu är en cysta som dem tror finns det inte mycket att göra just nu iaf och jag vill helst inte åka in igen utan väntar snällt på min tid.

Tiden har gått otroligt snabbt sen jag fick min första spruta och tänk att snart är det dags för min sjätte och sista spruta. Det ger mig blandade känslor.
Det känns skönt att slippa få i sig en massa dumma saker i kroppen, slippa alla dessa biverkningar jag åkt på. Men jag blir rädd för att smärtan som skulle "försvinna" har stannat kvar.

Vad händer om jag slutar med dem?
Då kommer mensen som en raket och hugger tag i min stackars arma kropp.

Jag vill inte! Sluta nu!

Jag önskar att jag kunde skapa mig en sköld av stål
en sköld som inget kunde ta sig igenom

Varje gång smärtan knackar på så ber jag den fara
tyvärr är detta inget jag kan göra

Men om jag försöker tillräckligt så kanske jag lyckas?


Eleni

Inga kommentarer: