måndag 21 maj 2012

Men neeej, det kan inte vara sant!!

När jag äntligen hade funnit mig en serie som jag fullkomligt älskar så kommer det inga fler avsnitt.
Iaf inte vad jag kan se så nu får jag vänta till efter sommaren och hoppas på att den sätter igång igen.
Serien jag pratar om är Once upon a time!

Älskar att det är så mycket fantasy, jag gillar själv att drömma mig bort så vilken serie passar mig inte bättre en den :)

Dagen som varit har väl varit någorlunda bra.
Jag har druckit mitt kaffe i lugn och ro och sen städade jag hela hemmet och balkongen, men tyvärr är smärtorna desamma :(
Jag svettas som en kärring och kroppen orkar verkligen inte vara som förr.

Jag hoppas på att få hjälp nästa vecka så man kan få bukt på denna smärta någon gång!

Kul att få höra: Jaa du **** det är så här, du har reumatism! Endometrios och en massa jävla andra diagnoser

Ohhh blir galen!!
Eleni

Inga kommentarer: