fredag 25 maj 2012

Drömmar... - Min lilla dotter

Jag vill så gärna åka utomlands med sambon, jag vill ligga på en strand och känna sanden mellan tårna.
Känna vinden i håret och bara få koppla av ihop med honom

Tyvärr har vi inte den ekonomin och nu när jag har blivit sjuk och inte kan få ekonomisk hjälp från någonstans sitter jag här och försöker komma på ett sätt för oss, att i framtiden kunna få åka på en resa.

Snart är det morsdag och mina tankar börjar snurra, ska inte jag få firas?
Är inte jag mamma?
Firas man inte bara för att ens barn är dött?

Jag har fött en dotter! Hon var 30 cm lång och vägde 499 gram
Hon var perfekt utan något fel, hon dog för att hennes mamma inte skulle dö och det svider i mitt hjärta att tänka på att jag aldrig få höra henne skratta, gråta, ropa mamma eller pappa :(

Bild hämtad från google

Eleni

Inga kommentarer: