tisdag 10 april 2012

Utan mina små hjärtan

Niki och Kirha löper, Heff är galen precis som alla andra hanar ihop med löp tikar.
Niki ska inte ha några valpar på detta löp utan vid nästa om hon är i form för det och går igenom hälsoundersökningen.
Men Heff går inte på Kirha så vi var tvungna att hitta en annan hane till henne.

Idag lämnade vi Niki och Heff hos grannen för att hämta Kirhas blivande partner.
Det svider i mitt hjärta, jag är inte van vid att vara utan dem och helt ärligt så har jag under deras tid kanske varit ifrån dem i max en vecka sammanlagt.

Iaf så vill inte lilla mister Ludde och Kirha göra något så tyvärr så får vi lämna honom hos sin ägare igen.
Det är tråkigt men vem sa att det ska skulle vara lätt att para dem när dem inte vill?

Här tvingar vi aldrig våra tikar eller vår hane. Vill dem inte så vill dem inte!

Ikväll blir det tomt i sängen utan mina små hjärtan




Eleni

Inga kommentarer: