måndag 30 april 2012

En ny dag

Idag när jag vaknade kände jag hur otroligt yr jag var, trycket i magen var fortfarande kvar :(
Egentligen så skulle jag ha märkt en förändring för länge sedan men tyvärr så verkar ju inget hjälpa.
Jag har ju fått byta tillbaka till Estradot östrogen plåster och jag märkte skillnaden snabbt.
Svettningarna och sömnsvårigheterna var tillbaka snabbt.

Värmen liksom bara kommer över en och det finns inget att göra, man känner hur kroppen börjar koka inombords och sen är det bara att ligga där och vänta tills allt är över.
Sen får är det bara att gå upp och skölja av sig och lägga sig igen.

En tjej tipsade om en jätte bra sida där man kunde beställa hem olika saker med endotryck på
Dem kan ni hitta här ---> Endometrios presenter/gåvor

Sen fick jag hem en bunte med broschyrer som tyvärr var skadade, inte alla men en hel del :(
Det verkar som att någon hade öppnat MITT brev och tittat på det och försökt att släta till det genom att lägga det i ett nytt kuvert :(

Hursom så är jag nu laddad för att sprida information.
Eleni

Inga kommentarer: