tisdag 27 mars 2012

Halv åtta hos mig & en liten Heff

Efter att ha tvättat ryamattan i vårt lilla badkar och efter ett antal försök till att torka bort det värsta med hårfönen somnade jag plötsligt på soffan.
Det var en välbehövd tupplur!

Eftersom jag missade mitt älskade program så fick jag se det via tv4play istället :
För er som vill se dagens avsnitt klicka här: http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/halv_atta_hos_mig?title=halv_atta_hos_mig_del_38&videoid=2174468 

Jag blir alltid så sugen på mat när jag ser på alla matprogram.
Kvällens avsnitt tyckte jag såg bra ut, fastnade för killens efterrätt och funderar på om det är något man ska ge sig på. För vem gillar inte choklad?

Så bjuder jag på en bild på vår minsting som nu blivit stor :)
Haha, bilden är inte till Heffs fördel direkt men ler gör man när man ser honom!

Eleni

Inga kommentarer: