onsdag 22 februari 2012

Resa till varmare bredgrader

Jag och sambon har aldrig åkt någonstans ihop förutom den där lilla resan uppåt landet då vi skulle titta på en pizzabänk.
Kommer minnas vårt äventyr livet ut men önskar att vi en dag kunde få åka till ett land där det är riktigt varmt.
Jag älskar värmen :) Jag vill känna sanden mellan tårna och den lätta brisen på den varma huden.

Jag är inte personen som ber om mycket, tvärtom! Det är det lilla som gör mig lycklig. Därför har jag en liten, liten önskan att få åka till ett ställe där vi kan vara bara han och jag. Njuta av varje minut vi andas utan att se tillbaka på alla problem.

Hand i hand få gå på stranden utan skrik och pubar.

Jag vill bara få njuta och koppla av. Få vara vi två tillsammans i tystnad.

Det krävs mycket planering för att åka till ett ställe där det kostar mycket pengar. Spara och spara.
Sen ska man inte se tillbaka och tänka på vad man kunde göra för pengarna eftersom man gör det man velat länge.
Vem bryr sig om det tar oss 3 eller 6 år att komma dit vi vill?
Hoppet ska man inte ge upp för att göra det man vill :)

Jag bara älskar denna bild

Eleni

Inga kommentarer: