onsdag 15 februari 2012

Mamma

Hon är min styrka, hon är min klippa.
Jag må vara "vuxen" men med mamma blir jag som en liten bebis.
Hon är mitt allt och jag är så stolt över de val hon har gjort i livet.
Ja må ha saknat något som egentligen inte fanns tillgängligt för mig, men hon var allt det i alla fall.

Hon är min bästa vän samtidigt som hon är min mamma.
Jag berättar allt för henne och vet att jag kan ringa henne när jag vill.
Hon gör den bästa maten och ger dem bästa kramarna i livet :)

Jag har haft en bra barndom och önskar att fler barn på jorden kan få uppleva det jag har gjort.
Jag har lärt mig att vara snäll och visa respekt för andra människor.
Att ha tålamod och att saker och ting löser sig alltid så småningom.

Föddes inte med en silversked i munnen och vet att man ska kämpa för det man vill ha, men vill påpeka att jag föddes med en guldsked utav kärlek. Tro det eller ej, du kommer långt med kärlek och en familj som bryr sig om dig.
Eleni

2 kommentarer:

Tessie Kalpaka Elgan sa...

Tack för de vackra orden älskade barn. De värmer mitt hjärta att veta att det man gör är uppskattat. Jag gör mitt bästa som förälder och allt är gjort av kärlek och omtanke till er barn. Du kommer oxå att bli en underbar mamma när din tid kommer. DET vet jag. Älskar dig min plutt.

Lena sa...

Varsågod!Det kommer från mitt hjärta.
Ja, jag önskar så att jag en dag kan få bli mamma.
Älskar dig med puss